هیئت بسکتبال شهرستان گلپایگان
 

 

 

 

 

عبدالصمد صغیری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد شرایط تیم بسکتبال استقلال قشم برای حضور در لیگ برتر اظهار داشت: هنوز چیزی مشخص نیست. روز شنبه جلسه‌ای را با اسپانسر تیم خواهیم داشت و پس از آن باید در خصوص ادامه حضور یا کناره گیری صحبت کنیم

خبرگزاری فارس: امیدوار به حضور دوباره استقلال در لیگ برتر نیستم/ فردا تکلیف‌مان مشخص می‌شود

. وی ادامه داد: باید اول مهرماه این جلسه برگزار می‌شد و تاکنون هم زمان زیادی را از دست داده‌ایم. متاسفانه مسئولان استانی هرمزگان هم هیچ حمایتی نمی‌کنند و در سالهای گذشته نیز تنها بودیم.

مدیرعامل تیم بسکتبال استقلال قشم در پاسخ به این سوال که چه قدر امیدوارید، دوباره در لیگ برتر حضور داشته باشید، گفت: امیدوار به حضور دوباره نیستم. چون با روندی که وجود دارد، احساس می‌کنم اگر حضور پیدا کنیم باید تمام هزینه‌ها را به تنهایی به دوش بکشیم که این کار هم امکانپذیر نیست.

صغیری با اشاره به اینکه هیچ بدهی از سال‌های گذشته نداریم، عنوان کرد: ما در پایان هر فصل با بازیکنان و کادرفنی تسویه حساب می‌کنیم و از این لحاظ یکی از باشگاه‌های خوش حساب هستیم. وی در پایان عنوان کرد: به هرحال پیش از جلسه لیگ که روز یکشنبه برگزار می‌شود، باید تکلیف خود را مشخص کنیم. من به شخصه علاقه زیادی به بسکتبال دارم و امیدوارم شرایطی پیش بیاید که علاقمندان به بسکتبال در جزیره قشم باز هم نماینده‌ای در لیگ برتر داشته باشند. جلسه قرعه کشی لیگ برتر روز یکشنبه 20 مهرماه برگزار می‌شود. تاکنون 8 تیم اعلام آمادگی کرده‌اند.




برچسب‌ها: سوپر لیگ کشور ,
[ شنبه 19 مهر 1393 ] [ 13:29 ] [ Masoud.F ]
.: Weblog themes by ali m :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ هیئت بسکتبال گلپایگان خوش آمدید
نويسندگان
آخرين مطالب
دی 1393 آبان 1393 مهر 1393 شهريور 1393 مرداد 1393 تير 1393 خرداد 1393 ارديبهشت 1393 فروردين 1393 اسفند 1392 بهمن 1392 دی 1392
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 513
تعداد نظرات : 36
تعداد آنلاین : 1





Powered by WebGozar